Social Icons

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

2013 - czytelnicze podsumowanie roku

W 2013 roku pobiłam osobisty rekord: przeczytałam 47 książek (pełna lista w zakładce Lista książek przeczytanych)! Od kilku lat systematycznie i świadomie czytam coraz więcej i jestem z siebie bardzo dumna. Chcę utrzymać tempo w 2014, więc mam nadzieję pobić ten rekord :)

Skomponowanie zestawienia zajęło mi tyle czasu, bo nie bardzo wiedziałam jaką przyjąć formułę. Postawiłam na prostotę. Poniżej zamieszczam listę książek, które najbardziej mi się spodobały spośród przeczytanych w 2013 roku (oceniłam je na minumum 7/10). Recenzje książek z roku 2013 z pewnością będą się jeszcze pojawiać na blogu w tym roku. W pierwszej kolejności książki z recenzjami opublikowanymi na blogu:


  • Mity na temat małżeństwa. O powszechnych przekonaniach które niszczą związek - Arnold A. Lazarus
  • Itch.  Pasjonujące przygody poszukiwacza pierwiastków - Simon Mayo
  • Anna Karenina - Lew Tołstoj (audiobook w genialnym wykonaniu Anny Polony seria "Mistrzowie słowa")
  • Bestiariusz słowiański: Rzecz o skrzatach, wodnikach i rusałkach - Paweł Zych, Witold Vargas
  • Beztroskie jedzenie. Dlaczego jemy więcej niżbyśmy chcieli? - Brian Wansink
  • Bracia lwie serce - Astrid Lindgren
  • Carl Rogers. Biografia - Brian Thorne
  • Dmuchnij pan w balonik - Stefan "Wiech" Wiechecki (audiobook w fenomenalnej interpretacji Jana Kobuszewskiego seria "Mistrzowie słowa")
  • Dogadać się z dzieckiem. Coaching. Empatia. Rodzicielstwo - Joanna Berendt, Magdalena Sendor
  • Obudźcie tygrysa. Leczenie traumy - Peter A. Levine, Ann Frederick
  • Parenting Adopted Adolescents. Understanding and Appreciating Their Journeys - Gregory C. Keck
  • Porozumienie bez przemocy. O języku serca - Marshall B. Rosenberg
  • Rozmowy o miłości na skraju przepaści- Boris Cyrulnik
  • The Connected Child. Bring hope and healing to your adoptive family - Karen Purvis, David Cross, Wendy Sunshine
  • Więź daje siłę - Evelin Kirkilinois
  • Wychowanie bez nagród i kar. Rodzicielstwo bezwarunkowe - Alfie Kohn
  • Wychowanie w duchu empatii. Rodzicielstwo według porozumienia bez przemocy - Marshall B. Rosenberg
  • Zdolne, ale rozkojarzone. Wspieranie rozwoju dziecka za pomocą treningu umiejętności wykonawczych - Peg Dawson, Richard Guare
Nie rozumiem formatowania tekstu na bloggerze, w edytorze wyświetla mi się coś zupełnie innego niż na stronie...

Przy okazji informuję, że recenzje będą ukazywać się na blogu regularnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

Recent Comments Widget

Sample Text