Social Icons

czwartek, 21 marca 2019

Powrót

Trochę wciągnęło mnie macierzyństwo, wiec blog nie był aktualizowany (no dobra, dostałam smartfona i on zdominował moje wolne zasoby czasowe;)). Nie przestałam jednak czytać, choć moje czytelnictwo zaliczyło dramatyczny spadek. Miejmy nadzieję, że ten kilkuletni epizod dobiegł końca. Co być może zmieni się tutaj, chciałabym czasem tez napisać o webinariach i serialach, które mialam okazję obejrzeć, myślę, że to może być ciekawe poszerzenie działalności bloga :)

Powoli zacznę publikować dłuższe formy, na razie jednak zapraszam do kontaktu przez Instagram, znajdziecie tam cytaty i krótkie przemyślenia związane z aktualnie czytanymi książkami.

Bardzo cieszę się, że na nowo podejmuję pisanie, teskniłam za tym.

A, i jeszcze link:

1 komentarz:

 

Sample text

Sample Text

Recent Comments Widget

Sample Text